Tarvekartoitus
Teemme eri toimialoilla toimiville asiakasyrityksillemme monipuolisesti erilaisia kartoituksia. Tunnemme eri alojen CRM -järjestelmät ja meidän on mahdollista kirjata tapaamiset ja kartoitukset suoraan teidän asiakastiedonhallintajärjestelmäänne.
Tarvekartoitukset kannattaa ulkoistaa, kun…
Haluat helpottaa yrityksesi päätöksentekoa. Päätöksenteonne avuksi keräämme tietoa muun muassa
Ulkoistamalla tarvekartoitukset meille, varmistut tehokkaasta ja laadukkaasta tiedon keruusta. Huolellisten tarvekartoitusten avulla yrityksen on huomattavasti helpompi löytää potentiaaliset asiakkaat.
Tarvekartoitukset kannattaa usein tehdä myyntitapaamisten sopimisen yhteydessä.
Palvelut toteutetaan usein yhdessä ja samassa projektissa, jolloin saamme parhaan mahdollisen hyödyn asiakaskeskusteluista. Kartoitamme loppuasiakkaan palvelu- tai tuotetarpeen ja sovimme samalla myyntitapaamisia, jos asia on hänelle kiinnostava tai ajankohtainen. Samalla keräämme liidejä sellaisista yrityksistä, joissa on selkeä palvelu- tai tuotetarve tulossa jossain myöhemmässä vaiheessa esimerkiksi vuoden tai puolen vuoden sisällä. Saamme näin kerättyä potentiaalisia asiakasyrityksiä kontaktointiin jonain tiettynä aikana tulevaisuudessa. Tästä linkistä voit lukea lisää buukkauspalvelustamme.
Referenssejä
Tarvekartoitukset tuovat monia etuja myyntityöhön.
Ne auttavat muun muassa