Tarvekartoitukset
Olemme B2B-buukkaus- ja telemarkkinointiyritys, joka toteuttaa eri toimialoilla toimiville asiakasyrityksillemme monipuolisesti erilaisia kartoituksia. Tunnemme eri alojen CRM -järjestelmät ja meidän on mahdollista kirjata tapaamiset ja kartoitukset suoraan teidän asiakastiedonhallintajärjestelmäänne.
Mikä on tarvekartoitus?
Tarvekartoitus on prosessi, jossa keräämme ja suodatamme tietoa loppuasiakasyritysten palvelu- tai tuotetarpeista. Näin autamme asiakasyrityksiämme löytämään ja poimimaan tietystä kohderyhmästä kaikkein potentiaalisimmat ja kiinnostuneimmat ostajaehdokkaat. Tärkeää on toki myös saada selville, onko loppuasiakas lainkaan kiinnostunut asiasta. Näin voimme säästää arvokkaita myyntiresursseja. Kiteytetysti voidaan sanoa, että B2B tarvekartoitus on avain tehokkaaseen ja kohdistettuun asiakashankintaan ja myyntityöhön.
Miksi ulkoistaa tarvekartoitus?
Yritykset tarvitsevat päätöksentekonsa tueksi tietoa mm.
Huolellisten tarvekartoitusten avulla yrityksen on huomattavasti helpompi löytää potentiaaliset asiakkaat.
Myyntitapaamisten ja tarvekartoitusten yhteys
Myyntitapaamisten buukkaus ja tarvekartoitukset toteutetaan usein yhdessä ja samassa projektissa, jolloin saamme parhaan mahdollisen hyödyn asiakaskeskusteluista. Kartoitamme loppuasiakkaan palvelu- tai tuotetarpeen ja sovimme samalla myyntitapaamisia, jos asia on hänelle kiinnostava tai ajankohtainen. Samalla keräämme liidejä sellaisista yrityksistä, joissa on selkeä palvelu- tai tuotetarve tulossa jossain myöhemmässä vaiheessa esimerkiksi vuoden tai puolen vuoden sisällä. Saamme näin kerättyä potentiaalisia asiakasyrityksiä kontaktointiin jonain tiettynä aikana tulevaisuudessa. Tästä linkistä voit lukea lisää buukkauspalvelustamme.
Tarvekartoitus tuo monia etuja myyntityöhön.
Tarvekartoitus auttaa mm.