Tarvekartoitukset


Olemme B2B-buukkaus- ja telemarkkinointiyritys, joka toteuttaa eri toimialoilla toimiville asiakasyrityksillemme monipuolisesti erilaisia kartoituksia. Tunnemme eri alojen CRM -järjestelmät ja meidän on mahdollista kirjata tapaamiset ja kartoitukset suoraan teidän asiakastiedonhallintajärjestelmäänne.

Mikä on tarvekartoitus?

Tarvekartoitus on prosessi, jossa keräämme ja suodatamme tietoa loppuasiakasyritysten palvelu- tai tuotetarpeista. Näin autamme asiakasyrityksiämme löytämään ja poimimaan tietystä kohderyhmästä kaikkein potentiaalisimmat ja kiinnostuneimmat ostajaehdokkaat. Tärkeää on toki myös saada selville, onko loppuasiakas lainkaan kiinnostunut asiasta. Näin voimme säästää arvokkaita myyntiresursseja. Kiteytetysti voidaan sanoa, että B2B tarvekartoitus on avain tehokkaaseen ja kohdistettuun asiakashankintaan ja myyntityöhön.

Miksi ulkoistaa tarvekartoitus?

Yritykset tarvitsevat päätöksentekonsa tueksi tietoa mm.

markkinatilanteesta
kilpailijoista
asiakkaiden nykyisistä tai tulevista palvelu- tai tuotetarpeista

Huolellisten tarvekartoitusten avulla yrityksen on huomattavasti helpompi löytää potentiaaliset asiakkaat.

Myyntitapaamisten ja tarvekartoitusten yhteys

Myyntitapaamisten buukkaus ja tarvekartoitukset toteutetaan usein yhdessä ja samassa projektissa, jolloin saamme parhaan mahdollisen hyödyn asiakaskeskusteluista. Kartoitamme loppuasiakkaan palvelu- tai tuotetarpeen ja sovimme samalla myyntitapaamisia, jos asia on hänelle kiinnostava tai ajankohtainen. Samalla keräämme liidejä sellaisista yrityksistä, joissa on selkeä palvelu- tai tuotetarve tulossa jossain myöhemmässä vaiheessa esimerkiksi vuoden tai puolen vuoden sisällä. Saamme näin kerättyä potentiaalisia asiakasyrityksiä kontaktointiin jonain tiettynä aikana tulevaisuudessa. Tästä linkistä voit lukea lisää buukkauspalvelustamme.

Tarvekartoitus tuo monia etuja myyntityöhön.

Tarvekartoitus auttaa mm.

kohdentamaan myyntiresurssit oikein
tunnistamaan parhaat myyntimahdollisuudet
selvittämäään asiakkaiden tämän hetkiset tai tulevat palvelu- tai tuotetarpeet
rakentamaan vahvempia asiakassuhteita, koska sillä voi näyttää osoittavansa kiinnostusta asiakkaan tarpeisiin. Tarvekartoitukset viestivät myös asiakkaille halua tarjota ratkaisuja heidän liiketoiminnallisiin haasteisiinsa.

Ota yhteyttä

Yhteydenottolomake

Voit ottaa yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomakkeen, soittamalla tai laittamalla sähköpostin tai WhatsApp-viestin.

Puhelin: +358 40 831 8851
Sähköposti: [email protected]

Avaa chat
Myyntivipu
Hei!
Voit laittaa tästä WhatsApp-viestiä, mikäli olet kiinnostunut buukkaus- tai tarvekartoituspalvelusta.